onsdag den 20. februar 2013

Random Facts.




Jep jeg er på instagram og har også fulgt med i "5 om mig", samt set flere steder at den er flyttet ind i blogland nu. Derfor hopper jeg på her og skulle du have lyst hedder jeg sinestrange på Instagram. Måske ses vi.

# Jeg vandt pengene 16 x igen, da jeg i 2000 oddsede på at Brødrene Olsen vandt Det Internationale Melodi Grand Prix.

# Har været hårmodel - og hvis ikke det var fordi muligheden for indflydelse på egen frisure er væk - gjorde jeg det igen. For dælen det er dyrt at gå til frisør.

# Fik overrakt et legat, da jeg modtog mit eksamensbevis på HF. For at være vellidt og hjælpsom.

# Har set Dirty Dancing 7 gange i biografen med mine veninder tilbage i tiden. Vi var afsted næsten hver mandag, hvor vi kunne komme i biffen for en 20´er.

# Kan rigtig godt lide at følge med i Tour de France om sommeren (tør næsten ikke sige det pt.)

# Jeg er aldrig blevet cupcake fan. Må mangle et gen for ikke at falde i svime over den som andre kvinder gør.

# Jeg har 11 followers på Instagram. Sådan er det at være relativt ukendt ; )

# Er helt pjattet med Steen & Stoffer. Skønneste tegneserie ever.

# Kunne som barn ikke forstå, hvordan og hvornår man kunne følge med i TV-Avisen. Troede det var ligesom en tv serie - bare sådan uendelig.  Virkelig skør tanke.

# Vil gerne have en lille tatovering.

7 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg :)

    Ha en god aften :)

    Mia Andersen

    Husk at deltage i min give away http://miaskageside.blogspot.dk/2013/02/sprout-blyanten-der-kan-spire-give-away.html

    SvarSlet
  2. Haha, 7 gange Dirty Dancing! Sådan! :D Han er nu også sød ham Patrick.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan den så også udenad. Tror ikke engang en demens kan slette "nobody puts baby in a corner" ;-)

      Slet
  3. Tak for et par gode grin undervejs Sine :-)) Især den med tv-avisen..

    Ha' en dejlig weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Altid godt at kunne få andre til at smile :-)

      Slet
    2. Og dejlig weekend til dig og dine!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...