onsdag den 30. januar 2013

80´er Retro

Foto fundet via google. 


Synes jeg ser flere og flere genkendelige elementer fra mit pastelfarvede ungdomsværelse, når jeg bladre i boligblade og kigger blogs.  Senest var det en fotoreportage fra Retro Villa, der fik mig til at tænke på 80´erne.  Stigereoler og farvepaletter  med rosa, lys grå, mint og i den dur.
Er jeg helt gal på den?
På mit værelse hang klovne, som var et stort hit dengang. Var dog svært at google et foto af én.
Skulle måske have gemt sit interiør fra dengang ; ) 

4 kommentarer:

  1. dem kan jeg godt huske, min veninde havde flere jeg syntes at de var vildt uhyggelige ( gør det stadig) minder mig om "it" den der film om kloven der kommer op af afløbet..

    SvarSlet
  2. Ååh, de glade firsere! Jeg havde også selv en fin Pjerrot-klovnedukke, som sad omkranset af sine to små medklovne. De var så fine... Og mine puder i sengen var også pastelfarvede - ganske som gardinerne. Det var yndigt, og det bringer gode minder med på vejen :-)

    SvarSlet
  3. Hehe, jamen du har da ret! Den tanke havde slet ikke strejfet mig. Jeg tror sørme også jeg have en klovn i gemmerne. :)

    SvarSlet
  4. Ork ja, her kan jeg også være med. Mit tapet var pastelblåt med hvide skyer, så flot ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...