fredag den 30. november 2012

De´sørme, De´sandt, De´cember og en vinder



Idag tænder vi kalenderlyset. Jeg har brugt mit Bjørn Wiinblad fad, et lys fra netto, 2 gyldne blade og noget natur. Jeg går ind for jul på budget i år - så der bliver ikke spenderet på meget dyrt julepynt. Uanset hvor smukt det er. Lyder det for kedeligt - beklager jeg. Hos Cecilie kan du, hvis du ikke er hoppet af finde fede tips til netop Jul på budget ; )

Og så en vinder. Trukket ved hjælp af Random.org. Bogen skal hjem til :  hende her. Nærmest helt magisk blev det på den 1., hende der skrev den 1. kommentar. Håber du bliver glad Trine.
Du kan sende mig en mail med din adresse på sinestrange@gmail.com

3 kommentarer:

  1. Neeeeej hvor fedt altså!! Tak :) Jeg sender lige en mail. Og hvor er det bare en fin kalenderdekoration. God december til jer :)

    SvarSlet
  2. Tillykke til Trine...hvor er det en super sød og enkel dekoration. Me like :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...