mandag den 5. november 2012



At bevare motivationen.

Har faktisk været effektiv med det løb siden Maj måned. Og har smidt snart 6 kg.
Vidste også at tidspunktet ville komme, hvor vejret ville blive en del af udfordringen.
Løberuten er knap så grøn, som tidligere i år. Nogle dage er der fortsat smukt derude. Udfordringen er de dage, som idag hvor det er gråt, vådt og koldt. For jeg er besluttet på at den nye vane ikke skal holde pause indtil foråret titter frem igen. Nu er den blevet indpasset i en hverdag med job, børn og aftaler af alle mulige slags. Har overvejet fitness centeret som alternativ i vintermånederne. Det er bare så mange penge og VED det vil ærgre mig, da der skal stort fremmøde til for at få fuld valuta for pengene.
Omvendt ville jeg her kunne hente en fordel i at kombinere med andre tilbud i centret. Synes bare det pt i mit liv er lettest at passe motion ind, når jeg har tid. Det har jeg ikke altid lige tirsdag kl. 16.
Nu har jeg fundet nye, skønne sange til løbeturen som et ekstra pift. Glæder mig også til de mange løb til sommer, hvor der følger goodiebags med ved deltagelse. Hehe ; )

Har du gode råd til at bevare motivation henover de lidt kedelige, mørke måneder? Så modtages gode tip gerne.

Løbeskoene skal helst ikke overvintre i skabet ; ) joo.

Ps. Tak for de meget fine kommentarer på min Give Away. Og velkommen til nye læsere.

2 kommentarer:

  1. Jeg er desværre altid gået død, så ingen gode tip. Men hepper på dig!!!

    SvarSlet
  2. Jeg hepper med. Jeg har aldrig overlevet vinteren, altså i forhold til at løbe ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...