søndag den 28. oktober 2012

Uge 43 i glimt







De smukke gyldne farver er erstattet af nøgne grene og de klassiske converse må skiftes til varmere fodtøj. I starten af ugen havde jeg besøg af min mor, som gav mig en mormorskål. De små stykker franske nougat var med bla kiwi og jordbær smag. Kan varmt anbefales : )
Lige om lidt er det tid til et nyt afsnit med sweater svesken aka Sarah Lund.  Kan se der bliver gættet alle steder på hvem der er morderen. Tænk nogle oddser penge på det. Men lad bare dem om det. Jeg har ingen anelse. Og skruer stadig ned for lyden hvis det for uhyggeligt........... (pinligt at indrømme). Er bare vild med serien. 

1 kommentar:

  1. Ej Sine, fransk nougat er mit yndlingsslik! HVOR kan man få det med smag og i pasteller??
    Ha' en rigtig god ny uge!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...