torsdag den 4. oktober 2012

På mit natbord.







Askepot af Kristina Ohlsson
Hendes første bog. Uhyggelig men spændende. En lille pige på 6 år forsvinder i et tog på vej til Stockholm - i toget er kun hendes sko. Et andet sted i Sverige sidder en ung kvinde og ved hvorfor hun er forsvundet. Kender I dét, at skrue ned for lyden, når noget er for grufuldt på tv?  Kan jo ikke skrue ned for en bog - men der var passager hvor jeg næsten måtte holde mig for øjnene.
Er du til gode krimier - skal du springe til. Så den som paperback i Fakta for nylig til blot 40 kr.

Kloge Kvinders Guide til økonomisk frihed.
Her er vi ovre i "selvhjælpsbog" kategorien. Men jeg indrømmer gerne at jeg henter gode råd heri for tiden.
Vil nemlig gerne have meget mere styr på pension og viden om renter. Ikke dårlig viden at have!
Hvem vil ikke gerne kunne få mest ud af sine penge -på den fede måde.

Bitterfissen af Maria Sveland
Mens de fleste kvinder jeg kender eller følger, her, på instagram eller facebook alle har fået et "læsebehov" når det gælder en hvis Mr. Grey (Måske nogle derude vil låne mig bogen? ) Har jeg mødt Sara 30 år og meget bitter.  Her er pointen at lige så storslået og magisk livet kan være, lige så småtskårent og dagligdags kan det være.

Om et øjeblik i himlen af Dorph & Pasternak.
Har tidligere anmeldt én af deres bøger : Her
Den gang blev jeg så glad over at opdage at den var en del af en serie.  Denne bog er den første af deres historiske krimier. Det er den 27. april 1975. Drabet på det glamourøse ægtepar Bang starter en ny spændende krimigåde. Jeg er i lige begyndt og frydes ved at kunne tage den frem på regnvejrsdage i oktober.

2 kommentarer:

  1. Tak for gode anbefalinger... Den sidste du anmelder har jeg læst og den er fantastisk...der er så kommet en tredie, hvis du ikke er klar over det, og den er ikke mindre fantastisk end de andre to. :)

    SvarSlet
  2. Velbekomme : ) Har set der er flere i serien. Skønt for mig.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...