lørdag den 25. august 2012

Tid er det nye sort.


Så skriver vi den 26. august. Ugen har budt på mange arbejdsdage og denne søndag er ingen undtagelse. Derfor glæder jeg mig til min cykeltur hjem efter endt weekendvagt idag, da næste uge byder på knap så meget arbejdstid. Tid er det nye sort. Har jeg hørt. Og skimtet i det fine Krea tillæg til september udgaven af Boligliv. Skimtet fordi det ikke er meget tid jeg har til at fordybe mig i lækre magasiner.
Mit vigtigste læsestof for tiden handler om kognitive diamanter og hvordan "du bliver hvad du tænker". Igen er det arbejdsrelateret men heldigvis spændende.
Håber at næste uge byder på lidt tid til at færdiggøre en kjole, en mobilpung til M og en pude. Jeg har også planer om at forkæle mig selv med en gang massage. God søndag derude : )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...