lørdag den 7. juli 2012

Praktiske lørdag.


Har hjulpet børnene med at pakke til noget de skal for første gang i deres liv. På spejderlejr. Jeg har aldrig selv været spejder men bliver glad over de gode oplevelser de kommer og beretter om. De har før spurgt, hvor det ikke kunne lade sig gøre.
En af årsagerne til de er med er faktisk, at jeg ikke har ferie i sommerperioden. Længere historie. Så lige nu rummer jeg og lytter til alle statusopdateringer om ferie, ferie, ferie. Det kræver dog lidt selvdisciplin når jeg ved at næste uge byder på 6 arbejdsdage. Husker på at jeg i år holder fri på andre tidspunkter.
Lørdagen har også været fyldt af en del andre praktiske gøremål udover besøg af skøn mødregruppe som fornylig blev udvidet med meget ny pige i mandags, da et af de andre børn er blevet storebror.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...