tirsdag den 19. juni 2012

Weekend på en onsdag


Der har været drøn på den sidste uge. Med nattevagter og 3 x sommerafslutninger for alle børn på matriklen. Logistikken er gået op og da jeg har haft weekendvagt med overarbejde glæder jeg mig nu til at "have" weekend imorgen : ) Modtog endda igår en sød sms fra skøn veninde, som vil invitere mig ud imorgen. Det glæder jeg mig til, efter morgenløbeturen er ovre.
Så er der noget andet jeg har tænkt over. Det dér fodbold. Tør næsten ikke sige det højt. Jeg er fuldstændig på sidelinien, på bænken. Det siger mig ikke rigtig noget - selvom resten af DK har en fest og ved alt muligt om bold lige pludselig. Kunne egentlig være rart at feste med - men nu hvor vi ikke vinder EM (ja, lidt har jeg hørt) kunne der måske blive plads til noget andet i tv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...