mandag den 14. maj 2012

Ta-da

Der er blevet kigget i gemmerne hos familie, venner, bekendte og folk jeg slet ikke kender : )
Klippet en del firkanter. Lavet baner og brugt al gulvplads til at se hvordan stofferne kunne placeres, så alt det gule ikke havnede i den ene ende : )
Nu er jeg ved vejs ende. Det er ikke blevet til på en weekend, da stofindsamlingen tog tid. Nogle ting tager tid! Jeg er glad for resultatet. Det giver lidt mere liv til rummet. (Da vi bor til leje er fine tapeter spildte penge og ikke maset værd). 



Jeg kunne tage mange fotos - men det bliver mere spam end hvad godt er..... Skønt at være i mål. Nu kan jeg kaste mig over nye projekter.

3 kommentarer:

  1. Fedt sengetæppe! Det er rigtig dejligt forårsagtigt :)

    SvarSlet
  2. Tak for den fine kommentar :)

    SvarSlet
  3. Åh wow, Sine! Hvor er det blevet flot.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...