torsdag den 3. maj 2012

Små lækkerbidder.


Nu er det sådan set ikke fordi madpakker er et ukendt fænomen her på matriklen. Det har været hverdag siden 2003 : S. Hvor de store er gået over til egne favoritter og selv smører, er madpakken og eftermiddagspakken til børnehavetumlingen nyt. Hun er vild med det koncept (så ser vi lige hvor længe det varer) Bedst kan hun lide små hapsere. Så jeg vil gerne slå et slag for de fine ting man kan med små rugbrødsmadder. Det behøver slet ikke være så kedeligt! Og da der er nulsukkerpolitik i alle institutioner hvor vi bor, er valget til fødselsdagsmenuen på tirsdag (hvor nogen bliver 3 år) også små rugbrødstapas.

4 kommentarer:

  1. Det er en rigtig god idé med rugbrødstapas, Sine. Og tillykke med jeres store lille pige på tirsdag. Jesper og jeg spiste engang på The royal café i Kbh, hvor vi fik deres smushi (som jo egentlig var rugbrødstapas) og jeg har siden tænkt jeg ville lave det, for det var så hyggeligt med de små hapsere, men ikke fået det gjort, så tak for inspirationen :-)

    SvarSlet
  2. Uha tapas er godt godt godt...fin header forresten :-)

    SvarSlet
  3. @Mette: Det var så lidt : ) Må da på den café!

    @Bettina: Tak for kompliment : )

    SvarSlet
  4. Sikke da en fantastisk ide´. Jeg tror da nok lige jeg skal have lånt den bog.
    Kh

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...