onsdag den 16. maj 2012

16. maj 1976

Kom jeg til verden. Hvilket betyder at jeg igår blev 36 år. Havde aldrig nogen krise da jeg blev 30 men der sker lidt når jeg tænker på at tallet nærmer sig 40. Vi taler ikke panikangst eller noget. Ligger heller ikke søvnløs og svedende om natten. Og jeg er stadig yngre end Frederik Fetterlein! Kan faktisk ikke formulere særlig klogt hvad det er, som sker. Pyt, har 4 år til at få det ud på kloge ord : )
Er der andre i 30`erne som har det sådan? Så smid gerne en kommentar.


 Gave fra A og børn. Glæder mig til at tage dem i brug : )



Selvforkælelse på dagen. Kosmetikpung købt hos en skøn blogger og en ultimativ Iceblend.
Havde startet dagen med en løbetur på 4,5 km så lå ikke helt stille : ) 
Sluttede dagen med invitation fra A ude i byen. Skønt!

3 kommentarer:

  1. Et forsinket tillykke! 36 er ingen alder.. 40 er det nye 30 :-)

    Lyder som en god dag, og skønne gaver, også dem fra én selv!

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen...vi er så nogen (mig) der bliver 46 år næste gang, så tal lige om at panikke over at nærme sig 50. Puhaa... 50 !! kan simpelthen ikke fatte det. Jeg vil ikke fatte det. Jeg er total meget 25 indeni :-)

    SvarSlet
  3. Også et forsinket tillyke fra mig! håber I havde en dejlig aften :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...