lørdag den 31. marts 2012

Goddag og farvel

 En dejlig gave jeg fik igår af et dejligt menneske. Det blev jeg rigtig glad for.
Weekenden har budt på farvel til dagpleje, hvor E havde sidste dag igår og vi fik forbudt chokolade kage (sukker er nemlig bandlyst). Men det smagte den ikke ringere af. Dette dagplejeforløb har været meget ustabilt men vi har haft 4 gode uger hos en gæstedagplejer denne måde. Nu ser vi frem til en tyvstart på børnehave. Et skønt, skønt sted hvor ingen længere ringer lidt over 6 om morgenen med meldinger om pasningsproblemer.  Kan I høre vi glæder os :)
Idag var det også opvisning efter vinterens udfordringer med gymnastikken. Vi er klar igen til næste sæson. Aftenen skal nydes med en god lørdagsøl og filmen "Social Network" med A.

1 kommentar:

  1. Kære Sine. Tak for sidst, det var rigtig hyggeligt at besøge dig. Jeg håber I havde en god afslutning og håber I og E får en rigtig rigtig god opstart og tid i børnehaven. Jeg glæder mig til vi ses igen. Knus Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...