fredag den 23. marts 2012

Der er noget jeg ikke har fortalt..

 Nå, men jeg har knækket koden eller hvad vi skal kalde det. Efter en del tid i uvished om hvordan jeg efter skade og genoptræning skulle komme ind på et "ordinært" arbejdsmarked. Jeg har haft så mange løsninger - hvor det ofte var økonomien, som satte en bremse. For jeg er altså mor til 3 børn og kan altså ikke leve af kærlighed og kildevand alene. Jeg har mødt et meget firkantet system og en del modstand. Været fuldstændig uvidende om, hvad der ville være min hverdag bare lidt ude i fremtiden.  Ingen kan leve af ingenting. Jeg har grædt når jeg har siddet med børn, der hverken kunne få ret meget ferie og en enkelt julegave. Ikke at de har taget skade. For det er ikke sådan, at jeg har ligget og klynket på sofaen. Eller fejler noget jeg kan dø af. Men der er virkelig blevet vendt op og ned på hvordan alt er skruet sammen. Jeg har hængt i og husket glæden.
Imens har jeg har trampet op ad bakke og taget diverse vikarjobs og fundet mig i lidt mere end hvad man burde som en midt i 30´erne med uddannelse i bagagen, er der alligevel drysset lidt godt hist og pist. Som nu hvor jeg har landet en buket blomster. For jeg er nu med job inden for mit fag - dog i en helt anden retning. Nu er jeg indenfor psykiatrien. Det kan betyde, at fotos af mig forsvinder fra bloggen.
Lige et lille sneak peak af det snart færdige sengetæppe, som har været undervejs lidt tid. Glæder mig til at se det på sengen inden længe.  Hav en dejlig weekend : ) Smil herfra. 

5 kommentarer:

  1. Stort tillykke med jobbet! Har ofte tænkt på dig.

    SvarSlet
  2. Livet er ikke altid nemt og går sjældent som planlagt. Dejligt at høre at du er en overlever og kæmper - trods alt. Stort tillykke med jobbet. Pøj pøj fremover :-)

    SvarSlet
  3. TILLYKKE!!! håber det bliver rigtig godt for dig... og lækkert tæppe!! Det glæder jeg mig til at se bredt ud på sengen!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  4. Hvor er jeg glad på dine vegne Sine. Skønt det er lykkes - endelig! Jeg er af den overbevisning, at der er en god grund til de bump, man skal lære at forcere og at man kommer klogere og stærkere over på den anden side af disse. :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...