torsdag den 1. december 2011

Ramasjang og StarWars



Tænker du, at det ikke har noget med 1. december og jul at gøre - må du tro om igen. Nej, det er ikke æstetisk julepynt. Det er mine børn der er så heldige, at min mor og far sammen har givet dem, noget de ønskede sig. Jeg har nemlig i mange år ikke lavet pakkekalender fordi at 2x24 blev mange pakker. 3x24 ville blive endnu mere. Så traditionen har været adventsgaver. Til Eva fulgte der en masse små pakker og jeg har bøjet mig, så en lille rød filtsok Maja lavede i skolen har fået bånd og gemmer nu på små hemmeligheder hver dag i december. Det var en glad lille pige der fandt den imorges. Og så er det faktisk lidt spændende at se hvad der er i de farvestrålende poser (for jeg ved det jo heller ikke hehe).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...