mandag den 21. november 2011

Hurra for Sines far!



Idag er min far fyldt 60 år. Lige bortset fra piben, minder min far lidt om Alfons Åbergs far. Han er altid rar. Min far er en meget tålmodig mand. Ligesom Alfons boede jeg og min bror alene med min far nogle år, hvor det stadig var sjældent. Til en særlig fødselsdag fortjener man en særlig gave. Inden havde han dog fortalt, at han har rykket festen til sommer. Så derfor får jeg lidt længere tid til at forberede en tale. (Nu får han sikkert et smil på læben).
Gaven blev så lidt sværere, da svaret længe har været at han ikke ønskede sig noget. Artige børn har han jo fået hehe : ) Og en gave med ingenting smager ikke rigtig af noget. Det gør til gengæld kaffe, som nu kan brygges på ny maskine.  Synes også den LeKlint lampe han har fået er elegant! 

3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...