søndag den 9. oktober 2011

Accesories.


Indrømmet en moderedaktør eller anden sagkyndig ville sikkert få et ildebefindende, hvis de kiggede ind i min garderobe som ærlig talt består mest af basisting. Har fx nu i 14 dage i min kaffepause hørt på én som bare ikke kan leve uden dén helt bestemte jakke til 4000 kr.  Lad mig lige slå fast at jeg også kan drømme om både dyre, lækre og smækre ting. Lige nu er der bare altid nogle, som i 3 børn der er vokset ud af det tøj de passede sidst. Så jeg både lever og har det ok med mit tøj selvom det ikke ligner det fra bladende. Det kunne være bedre - men det kunne f.... også være værre. I år har jeg fået ét tubetørklæde og nogle gange gør tilbehøret en del : )

4 kommentarer:

  1. Accesories kan altså virkelig gøre en forskel. Og der er heldigvis meget til ikke så mange penge :) Så kan det følge med tidernes skiften!!

    Kh

    SvarSlet
  2. Forstår dælme ikke at folk kan bruge 4000 på en jakke/taske eller hvad det nu er.. Puha, der er meget andet jeg hellere ville bruge så mange penge på ;)

    Tilbehør er bare sagen for at pifte tøj op! Det kan jeg også godt li - min garderobe er også småkedelig og ret basis med enkelte ting imellem jeg holder ekstra meget af. Og så masser af tørklæder og smykker og andet pynt, det er heldigvis ikke så dyrt igen at købe :)

    SvarSlet
  3. Jep lykken er et tørklæde eller lign. der lige kan pifte enhver basis bluse/kjole lidt op ;0)
    -og drømme har vi jo alle, men ja her er det sgu også ungerne der står forrest i køen ;0)
    God dag

    SvarSlet
  4. Og helt ærligt, har man brug for en jakke til 4000? Hvis jeg havde 4000 ville jeg hellere på ferie med mine unger.

    Fine farver på det tørklæde, Sine!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...