søndag den 11. september 2011

Efter..

 Efter gæster er der opvask, som aldrig bliver min ynglings beskæftigelse. Har hørt om dem de siger, de får udtænkt store planer med opvaskebørsten i hånden - det eneste jeg kan tænke er : Det var den kop. Godt opvaskemaskinen er opfundet (måske af én med en børste i hånden hehe).
Gæsterne var til mig fordi jeg holdt en noget forsinket men meget simpel 35 års fødselsdag og nogle af gaverne var lækre ting til forkælelse : ) Har lige en ledig stund inden søndag byder på pakning da Maja skal på hyttetur imorgen og en tedate mens børnene skal se nogle små blå mænd i biffen.

2 kommentarer:

  1. Ja jeg er nu også vældig glad for min opvaskermaskine :)

    SvarSlet
  2. Tillykke! Og dejlige gaver :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...