søndag den 14. august 2011

Gensynsglæde og Give Away

 Altså herhjemme er han både en gammel og en ny ven : ). For Eva er vild med"dåberg" og vi andre husker ham. Nogle tydeligere end andre jo jo. Mange bøger er blevet læst om den skønne lille fyr og hans rare far.  Derfor var det en dejlig overraskelse at se Gunilla Bergström stadig skriver historier om Alfons. For dennne Alfons med super-sækken er spritny. I denne bog er han ude på eventyr om natten og han har sin super-sæk med, som er fyldt med nyttige ting.
Den holder stilen hele vejen igennem ligesom de gamle Alfons bøger : ) For at sprede lidt læseglæde udlodder jeg et eksemplar her på bloggen som en Give Away. Læg en kommentar og spred gerne budskabet hvis du lyster.


28 kommentarer:

  1. NOVRA, hvor en dejlig give away! Jeg ELSKER Alfons, og er allerede godt igang med at indoktrinere min sønner, så jeg ville være VILD af begejstring hvis jeg var så heldig at vinde denne fine, og helt nye bog! :-D Dribler straks hen på min blog og spreder det gode budskab!
    Ha' en lækker dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  2. Alfons er da også bare super skøn.. Mads er dog endnu ikke fundet glæden i ham.. men mon ikke det kommer ;)

    Håber jeg er den heldige.. Budskabet spreder jeg i aften på min blog ;)

    Tanja
    www.ajnat.dk

    SvarSlet
  3. Burde måske skrive mere korrekt.. men du forstår hvad jeg mener :p

    SvarSlet
  4. Vil med glæde deltage til den dejlige bog

    SvarSlet
  5. Åhhh den vil jeg gerne vinde, så er helt klart med :o)

    SvarSlet
  6. Ihh den har vi ikke! :)
    Den vil jeg gerne vinde vil mine børn :)


    Jeg har lagt et link til din giveaway her: GiveAwaysDK

    Du er velkommen til at deltage i min giveaway hvor du kan vinde bogen Førstehjælp til fantasien

    SvarSlet
  7. Hvor sjovt. Ja jeg elskede også Alfons Åberg. Husker mest tegnefilmene, men jeg må da have læst eller fået læst bøgerne op. Så den må da gerne komme hjem til mig.

    SvarSlet
  8. Ihhh han er jo bare for dejligt
    Jeg vil da os gerne gribe et lod her og deltage
    Du er meget velkommen til at kigge ind hos mig også ;-)
    Go Søndag

    Frk.Munk

    SvarSlet
  9. Åhh altså, ham Alfons er altid et hit!! Han må meget gerne lande her hos os!!:)

    Smider et lod i puljen og håber på gevinst!:)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  10. Åh sikke minder, læste Alfons for mine piger og har senere læst dem mange gange i de børnehaver jeg har arbejdet i.
    Vil helt vilt gerne vinde den til barnebarnet, så han også kan få læst Alfons :-)

    SvarSlet
  11. Jeg er helt sikket også med, så jeg kan læse den for min æblepige. Kan høre Thomas Winding for mig lægge stemme til tegnefilmen - dejligt barndomsminde ;)

    /Ravnemor

    SvarSlet
  12. Jeg er med - HELT klart!
    Hvornår trækker du en vinder?

    SvarSlet
  13. Herhjemme elsker vi også AÆfons Åberg, så jeg skal da helt sikkert deltage i din fine give away!! ;-)

    Mvh Kristiane

    SvarSlet
  14. Jeg kan ikke stå for Hr. Åberg og vil gerne være med i ræset.

    SvarSlet
  15. Alfons er den bedste :-)
    Jeg elsker at læse dem som godnathistorie, for man opdager og genopdager hans finurligheder.
    Jeg bliver aldrig træt af min søns klukken over Alfons, der ikke kan sove - men hans far der kan, der midt på stuegulvet :-)

    SvarSlet
  16. Uhhh Alfons Åberg er bare en klassiker! Den vil jeg meget gerne vinde til min søn.

    Mvh Susan

    SvarSlet
  17. Er helt nede med Alfons - den bog ville jeg gerne eje! Krydser mine fingre :-)

    KH Line Cecilie

    SvarSlet
  18. Hej

    Jeg vil gerne deltage. Alfons Åberg er bare super

    SvarSlet
  19. Jeg eeelsker Alfons Åberg. Den håber jeg virkelig på at vinde :)

    SvarSlet
  20. elsker alfons..... så jeg krydser fingre... :o)

    SvarSlet
  21. Åh herhjemme eeelsker vi Alfons, så jeg er helt klart på :0)

    SvarSlet
  22. Uh den vil jeg gerne vinde. ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  23. Arj, Alfons Åberg - hvor fedt! Jeg håber, at jeg stadig kan nå at deltage.:)

    SvarSlet
  24. Vi er også vilde med Alfons og vil blive meget glade, hvis vi vinder.

    SvarSlet
  25. Wuaw - hjemme hos os er Alfons også et hit. Håber på at vinde.
    diary.dk

    SvarSlet
  26. Jeg vil da meget gerne deltage i din giveaway:)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  27. Den ville min datter elske :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...