torsdag den 18. august 2011

En speciel taxa bon.

Hvad er dette? Til højre er det en taxabon, som næsten er udvisket men ikke mit minde om den. Idag er det nemlig 11 år siden jeg blev mor første gang. Til Jeppe. Det var en lynfødsel. Tidspunkterne på taxabon og tidspunkt for hvornår Jeppe så dagens lys er bedste dokumentation.
 Kl 16.58 steg jeg ud af en taxa. På under 1 time blev fødegang fundet, jordemoder fundet (vi ventede endda på hende, for der var travlt den dag og jeg var bare en førstegangsfødende uden vandafgang eller alt det som stod i bogen man skulle). Kl 17.42 var jeg et barn, en meget stor bristning og en fødselserindring rigere. Fødselsforløbet fylder mindre end et A4 ark. Det gør oplevelsen og dejlige Jeppe heldigvis ikke : )

4 kommentarer:

  1. Tillykke med den store dag og hvor er det dog en fantastisk historie - ikke mindst at du netop har de synlige beviser for det! Sejt gået :-)

    SvarSlet
  2. Et lidt forsinket tillykke med Jeppe! Hvor sjovt et minde, Sine og sikken lynfødsel, vildt!

    SvarSlet
  3. Også forsinket tillykke fra mig.

    SvarSlet
  4. Sikke en hurtig omgang :0) Sjovt at gemme taxi bon derfra - god ide..
    Tillykke med knægten igår - håber I havde en dejlig dag :0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...