tirsdag den 5. juli 2011

Tour tid!

Jeg indrømmer det gerne. Jeg er fan. Holder iøvrigt med Schleck (beklager Bjarne!)  Synes det er dejligt når det bliver juli og den eneste sportsbegivenhed jeg lyster at følge med i, triller over skærmen. Og nej nu er det ikke sådan at jeg sidder der foran skærmen hele tiden - men jeg er vild med de kommentatorer, hvilken anden sportsgren lærer man måske om vin i? Eller hører om træer der står stille i Harzen? Alle har en mening om Jørgen Leth, jeg synes uanset hvad at han er underholdene i denne genre (iøvrigt er han far til en vældig god musiker Kristian) og Mader burde komme tilbage, så vi kan få nogle flere rødvinsprægede kommentarspor.
Man ved bare der sker noget når der råbes "angreb fra Contador" : )
Anders har købt det ultimative magasin i år - som han ikke får i fred hehe. 

3 kommentarer:

  1. Smiler - herhjemme raser tour feberen også ;0)
    KH.

    SvarSlet
  2. Jeg hopper gerne med på vognen. Det kører også på min flimmer.

    SvarSlet
  3. Jeg er også vild med at se touren. Trods jeg er meget lidt sportsfan. Men det er da hyggeligt. Ellers er det heller ikke rigtig sommer, vel? ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...