mandag den 25. juli 2011

Blogaward.

Jeg er så  stolt over at kunne fortælle, at jeg har modtaget en blogaward. Jeg har fået den  af Christina. Som selv er indehaver af en skøn blog med mange kreative indslag. Tusind tak : )



Reglerne er:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
Man skal svare på 5 spørgsmål


Sp. 1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Indtil efteråret sidste år var blogland egentlig noget ukendt for mig.
Jeg købte en bog, hvor der var link til en hjemmeside og via denne side åbenbarede sig en hel ny verden for mig gennem de mange skønne billeder der var at finde på de mange blogs : )
Lavede min egen, for at skabe noget positivt kontrast til at mit jobliv som jeg har kendt det blev revet væk under benene på mig, da jeg har fået en skade i min skulder/nakke.
Den har derfor været et lille fristed for at holde mig selv fast i, at jeg har rigtig meget godt at give af.

Sp. 2: Hvilke blogs følger du?
Jeg følger en del. der er vist ingen rød tråd i hvad. Der er sa mange vidunderlige blogs med hver sine små særpræg.

Sp. 3: Favoritfarver
Vi er ovre i noget grøn, blå og gule nuancer.  Hav, himmel, græs, forår  er ting jeg tænker på når jeg ser dem. Eller farven på pistacie is : ) Som stor kontrast er farven Rød at finde på en del ting herhjemme efterhånden.

Sp. 4: Favoritfilm?
A beautiful mind. Fantastisk film!

Sp. 5: Hvilke lande vil du besøge?
Der er så mange steder jeg gerne vil nå at opleve : ) New Zealand (måske for at møde en hobbit) Østen (har faktisk lille ønske om at bruge gemt forældrelov derude), Færøerne.

Blogawarden giver jeg videre til:
Ser ud til at dem jeg følger med under 100 læsere allerede har modtaget en award!
Vil give den videre til

Gaardejerinden  Velkommen på landet.
Fantastisksommerfugl Fine sprælske farver og ideer.
Mullesverden En skøn blog om familie, kærlighed og kreativitet.
Fantelastika  Hvor Anne gemmer sig bag skærmen.
Sniksnakkerier Fordi jeg synes det er en hyggelig blok.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...