lørdag den 2. juli 2011

9 år er gået

Siden hun kom til verden en onsdag morgen, lige der hvor sommeren startede. Hun er blevet alt muligt: kreativ, kærlig, krammende, en god kammerat, dansende, glad, nysgerrig og selvstændig.
Vi holdt en lille fødselsdag for hende forleden og idag vågner hun på ferie i sommerhus med sin far : ) Ved at hun lige nu synes det er drøn uretfærdigt at have fødselsdag i en skoleferie - men mon ikke hun lærer at sætte pris på alle de dejlige steder hun efterhånden har fået lov at fejre fødselsdag : )

3 kommentarer:

  1. Hmm jeg kender det godt, det der med at have fødselsdag i skoleferien, det der med aldrig at være hjemme på sin fødselsdag - så heldige er vi nogen der er ;-) Jeg stikker af på torsdag, så når dagen indtræffer fredag er jeg vanen tro på langfart - jeg tror kun jeg kan huske at have været hjemme på min fødselsdag to gange og på fredag bliver altså ikke tredje gang ;-)
    Jeg har nu altid syntes, at det var okay at have fødselsdag i sommerferien. Vi var 4 i min klasse, der havde fødselsdag lige oveni hinanden, så vi holdt den for det meste sammen i en brag af en fest, og det var som regel sidste skoledag inden ferien vi gjorde det.

    Tillykke med hende og god søndag
    - en hoptimistisk trudi

    SvarSlet
  2. Tillykke med hende. Tiden flyver.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...