lørdag den 11. juni 2011

Mo(tiva)tion og Søndagsmusik


Den har ligget i dvale i nogle år, den dér motivation til at ville løbeturen selv når det regner. Fordi det er skønt bagefter, fordi der ses resultater nu og jeg har forbedret min løbetid. Ikke at jeg har som mål at løbe hverken hel eller halvmaraton - Lige nu er det bare den gode følelse efter en tur og bukser der passer bedre som er målet.
Nå jeg tænker på første løbetur 9 uger efter Eva var født (kunne seriøst ikke løbe 1 minut i træk) Puha det var drøjt og jeg løb meget øde steder - men nu tager jeg gerne en rute gennem byen hehe.
Selvom alt det her med arbejdsskade er surt nok - har der været en gevinst ved at være i træning 10 timer sharp de sidste 8 uger. De 4 x 30 min på crosstraineren har givet mig minutter til at kunne løbe hurtigere. Det jo fantastisk!
En gratis cd med skønne, sprøde sange lokkede hvis jeg købte Femina denne uge - og det gjorde jeg så : ) 

1 kommentar:

  1. Hep hep!! Synes det er SÅ sejt at du løber og håber at motivationen kan komme i top hos dig - det lyder i hvert fald som en god start!! :-)

    Ha' en lækker pinsesøndag!
    Kh. Jane

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...