mandag den 27. juni 2011

Min første Give Away : )


Har set de mange lækre Give Aways rundt om og var for noget tid siden så heldig at vinde min én skøn præmie selv. Så nu kaster jeg mig ud i det - mit første give-away - håber I er mange, der vil hjælpe med at sprede budskabet og deltage :-)
Det er et stykke Liberty stof som måler 1 meter x 90 cm.


Reglerne er ret simple

Registrer dig som fast læser på min blog eller forbliv fast læser, hvis du allerede er det og så får du et lod i lodtrækningen.
Jeg trækker den heldige vinder når jeg har 50 søde læsere : )

Glæder mig til at høre fra jer alle sammen.

37 kommentarer:

  1. Wow, det vil jeg bare gerne vinde :) Og er jo allerede fast læser så det er helt perfekt!

    KH

    SvarSlet
  2. Jeg vil meget gerne være med ;0)
    Jeg laver lige et link til dig.

    SvarSlet
  3. Jeg er også allerede fast læser.. Og er glad for det ;)

    SvarSlet
  4. Uhhh hvor fint, det kunne jeg godt bruge, så nu er jeg fast læser :o)
    God aften.

    SvarSlet
  5. Jeg er fast læser i forvejen, og nøj - det stof kunne blive til et eller andet meget fint til datteren :):)

    Kh Tina

    SvarSlet
  6. Jøps - jeg er da med!! Er sikker på at jeg godt kan finde på noget at bruge det fine stof til! :-)
    Ha' en fantastisk dag!!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  7. Også jeg vil gerne vinde det lækre stykke stof;)

    Kh

    SvarSlet
  8. Det var da en overordentlig lækker give away!
    Count me in :)

    PS. Jeg har også gang i en give away, så kig endelig forbi...

    SvarSlet
  9. Jeg kan lige se en fin top, for mine øjne.
    Jeg er med !0)
    god sommer.

    SvarSlet
  10. Jeg ser puder...eller fine lommer på busker...Nu er jeg også fast læser. Smider lige et link på bloggen også!! Håber snart du når 50!

    SvarSlet
  11. Det ser dejligt ud, det stof - kender ikke selv til Liberty, men det lader til det er det helt store inden for syverdenen, så det vil jeg da gerne have fingre i.

    Jeg har tilmeldt mig som fast læser, så nu er du 1 skridt nærmere de 50.

    SvarSlet
  12. Uhh, jeg vil da gerne være med og glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  13. Jeg har linket til dig fra min blog af :)

    Krydser fingre!

    SvarSlet
  14. Tusind tak for de fine tilkendegivelser : ) Rammer jeg ikke målet lover jeg at finde den heldige den 24. juli (dagen hvor tour de france slutter).

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne være med :o)
    Lækkert stykke stof

    SvarSlet
  16. Sikke fint - jeg vil da også gerne deltage :0)og jeg er allerede fast læser ;0)
    God aften

    SvarSlet
  17. Jamen jeg melder mig starks som fast læser, og glæder mig til at følge med :)

    SvarSlet
  18. vil meget gerne være med, er stofnarkoman:)

    SvarSlet
  19. Jeg deltager meget gerne!

    SvarSlet
  20. det vil jeg også gerne vinde....
    //Lisa

    SvarSlet
  21. Smukt stof. Du har hermed fået en ny fast læser ;)

    SvarSlet
  22. Fint stof. Du har nu fået et stykke ny læser. Og måske min give away er noget for dig :)

    SvarSlet
  23. Jeg springer også med på vognen :o)

    SvarSlet
  24. Jeg har lige smidt et link til din giveaway her:
    Give Aways DK :)

    SvarSlet
  25. Har lige meldt mig som fast læser. Glæder mig til at følge din blog :)

    SvarSlet
  26. Hopper med og håber jeg bliver den heldige :)

    Ha' en rigtig dejlig dag!

    SvarSlet
  27. iiih det er fint, jeg vil gerne være med :D

    SvarSlet
  28. Skønt stof - jeg deltager gerne :)

    SvarSlet
  29. Hvor er det noget fint stof.. Jeg deltager :)

    SvarSlet
  30. Iiih - hvem vil ikke gerne vinde lækkert liberty?
    Jeg vil i hvert fald gerne :)

    SvarSlet
  31. også mig :) Glæder mig til at læse med fremover!

    SvarSlet
  32. Spændende stof deltager med glæde

    SvarSlet
  33. Hov - jeg mente jeg have skrevet en kommentar - godt jeg var inde og tjekke - for jeg tilmeldte mig som fast læser og har linket til dig på min blog - så puha godt jeg opdagede det, smil.
    kik gerne forbi

    SvarSlet
  34. Kan se der er 2 der har tilmeldt sig efter jeg rent faktisk trak en vinder. Hvis I scroller op skrev jeg den 5. juli at jeg ville trække vinderen den 24. juli hvis ikke der var 50 læsere og det var der ikke så jeg trak en vinder. Beklager til Stine og Millelouise : ( Har været inde og kigge og når det virker igen melder jeg mig som fast læser - men blogspot driller lidt idag.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...