tirsdag den 17. maj 2011

Smager på et nyt år : )

For igår, da nogen havde danset regndans så planterne kunne få lidt at drikke, kickstartede jeg ugen med at have fødseldag. Så har nu indtaget tallet 35. Synes faktisk det er en helt ok alder. Ser sådan lidt jubilæumsagtig ud når man skriver det ned.
Har fået gode, dejlige gaver. Det gode ved dem, er at de er til mig. Ikke til hus, ikke til køkken eller børn. Til mig. Ok lyder måske en anelse egoistisk : )

Glæder mig især til at hente min farmors ring, som jeg har arvet og nu brugt fødselsdagspenge til at få en ny sten i.

4 kommentarer:

  1. Wow tillykke! Og det er da skønt at de er til DIG!! Det skal du da bare nyde :)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med dagen og dejligt at du er blevet forkælet godt :-) Det er forresten en super bog du er i gang med. Den læste jeg på ferien. Et fint univers..:-)

    SvarSlet
  3. Stooooort tillykke med dagen :-)

    SvarSlet
  4. Tak for de fine hilsener : )

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...