lørdag den 26. marts 2011

Break the silence.



X - faktor er den ubekendte. Den lille ting som gør den store forskel mellem den talentfule sanger og den helt store stjerne. Har fulgt med på sidelinjen i DR´s store show, da hende på 8 år er en god kunde af dette program.  Jeg bliver da underholdt af de mange nogen gange besynderlige kommentarer og argumenter fra dommerne og selvom de fleste deltagere er gåde i glemslen ved jeg hvem Blachmann er nu. (Pernille Rosendahl vidste jeg hvem var, for hun er musiker og en god én) For jeg tænker, er det en sang og talentkonkurrence? ... nej det er et tv-show, hvor folk og især teenageres manglende selvkritik udstilles på fortrinlig vis. For de melder sig jo selv.
Min datter er meget fascineret af teenagere på 15 der er på toppen. Hvor jeg er lidt mere mådeholden i min fascination. Det er også 20 år siden jeg var 15 år og troede jeg vidste alt.
Synes personligt DR skal stoppe mens legen er god og ikke sende et ny omgang.

Noget godt har det budt på og jeg har hørt den nye single fra sidste års vinder Thomas. Han har selv lavet sit album og det er vel processen for en rigtig talentfuld musiker og man ikke er toppen på kransekagen i et show lavet af alle andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...