søndag den 13. marts 2011

Blomster

Fra mine kollegaer, som nu bringer foråret tættere ind i stuen. Blomster fordi der er nogle som sender mig en tanke om hvordan det går. Det er altid dejligt! Især når jeg er sidder her og venter  på nye svar fra scanninger, læser og udfylder papirer med arbejdsskader og har indset at min bedste ven i hele det her cirkus er tålmodighed. Har researchet lidt at der hvert år er mange flere end jeg som rammes af en arbejdsskade, der på sigt får konsekvenser får resten af tilværelsen. Uhyggeligt! 
Jeg er glad for blomsterne.

2 kommentarer:

  1. Hej Sine!
    Ja, hvor pudsigt :-)! Fine blomster, men anledningen lyder ikke så rar?

    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  2. Du har ret - anledningen kunne være bedre. Vælger at være optimistisk selvom mødet med mærkelige lovgivninger er træls : )

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...